onderzoek
Meer ruimte voor winkelbeleving
Alsem, K.J. | Jong, J. de
Management & Organisatie, 2017
Het Nederlandse winkellandschap staat onder druk, onder andere door de groei van online verkopen. Veel retailers zien zich voor de moeilijke uitdaging gesteld om klanten te behouden en liefst te winnen. Recente literatuur laat zien dat het creëren van een optimale winkelbelevenis (‘experience’) daarbij cruciaal is. De auteurs presenteren een model waarmee managers systematisch tot de beste winkelexperience kunnen komen en illustreren dit aan de hand van de winkelketen Bruna.
Deze auteur publiceerde ook
Anderen downloaden ook deze publicaties
Gils, A. van | 2005
Downloads: 276
Auditing, Corporate gover...
Jalink, A. | 2017
Downloads: 63
interview, Organisatie en...
Boumans MBA, drs. F. | Florax, V. | Ven RT, dr. M. van der | Versluis, D. | 2016
Downloads: 35
Financiering en treasury
Ahaus, K. | Huijsman, R. | Minkman, M.M.N. | 2010
Downloads: 1
onderzoek
Commandeur, H.R. | Huijsman, R. | Vries, J. de | 2007
Downloads: 1
reflectie
Aarssen, P.A. | Ende, J.C.M. van den | Janszen, F.H.A. | Jongh, R.V. de | Ligthart, L.P. | 1999
Downloads:
analyse